marți, 29 aprilie 2014

Cetatea Alba Iulia, un exemplu de urmat



Sambata pe la ora 16.00 ma plictiseam amarnic in Hunedoara, am intrat pe Facebook si am vazut ca un amic este in vizita la Cetatea Alba Iulia si mi-am zis ca e o idee minunata sa ajung si eu acolo.
Nu am mai fost de peste 20 de ani la Alba si m-am gandit ca e o ocazie buna sa impusc doi iepuri dintr-o lovitura. Sa stau la o bere cu amicul si sa vizitez Cetatea Alba, cetate despre care auzisem ca e renovata foarte fain.
Am ramas mut de uimire, daca m-ar fi legat cineva la ochi si m-ar fi pus in interiorul cetatii, as fi jurat ca sunt undeva in vestul Europei. Cetatea Alba arata acum, dupa multi ani in care a fost santier, ca o adevarata Capitala. Dupa ce ajungi in interiorul cetatii ramai placut impresionat de cat de bine arata tot cea ce sa renovat, ai impresia ca esti intr-un taram de poveste. Nu pot decat sa spun, Jos palaria celor care au facut acest lucru posibil. Respect maxim.
Nu ma intereseaza ca renovarea a fost facuta in prea multi ani, nu ma intereseaza cine a fost primarul care a inceput renovare sau primarul care a taiat panglica la sfarsitul lucrarilor. Nu ma intereseaza de cati bani au avut nevoie si de unde au venit ei. Cea ce ma interesat, e faptul ca SE POATE.
Va invit sa mergeti cu prima ocazie, sa vedeti Minunatia de Cetate, nu sunt usor de impresionat dar am fost si asta e un lucru mare.


Pe cat de bine m-am simtit la vederea Cetatii Alba Iulia, pe atat de mahnit am fost de gandul ca la Hunedoara, Castelul Corvinilor nu arata la fel.
P.S. Mi-am cumparat ca suvenir, o moneda cu Castelul Corvinilor.



Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu