marți, 11 noiembrie 2014

PONTA, noul Pinocchio, asa mare are nasul ca iasa prin monitor

Mie nu mi-a placut 1-Q Sapro niciodata. L-am vazut prin '98, cand inca era la Morometii, la un bal al studentilor in Timisoara. Fiind beat mort sau poate chiar fumat, se comporta ca un marlan jegos, tragea de fete si ne arata semne obscene. Smecheria e ca la Timisoara nu tin astfel de rahaturi si a fost repede potolit.
 Era doar un lache care a prins un pic la public si s-a vazut mare vedeta. Cu timpul si  publicul l-a uitat. Cred ca l-am mai vazut pe la Tv, nu stiu sigur, probabil la un show de umor la Antene. 

In fine, astazi am vazut un clip care ma uns pe suflet, un clip al sau. Mai, mai ca as zice ca i-a venit mintea la cap, poate i-a venit mai demult dar eu nu stiu.
Cel putin pentru acest clip, eu parca i-as mai da o sansa, nu ca l-ar interesa pe el sau pe vreun fan de al lui, ca eu Calin Bobora ii dau o sansa lui  Unciu Sapro. ;) La mai mare, daca merita.


Asa fain suna melodia asta in Sistemul meu Home 5.1.   :)))))
P.S. Sunt satul de acest personaj(PuieMonta), sunt satul de scris politica, dar mai e un pic si gata. Sper sa fie gata in bine, ca daca nu, asa o sa scumpeasca companiile de transport bilete din Romania spre UE, au mama. :)

Un comentariu :

  1. Aseara a esuat lamentabil, sper ca dupa alegeri acest clovn sa dispara din viata politica

    RăspundețiȘtergere