marți, 23 septembrie 2014

MasterChef vs Hell's Kitchen

Luni seara de la ora 20.30 am avut de ales intre doua emisiuni culinare, MasterChef si Hell's Kitchen. Am hotarat sa aleg ''Seifeld'' serial difuzat de ProCinema. :))))))))
De ce?
Am preferat sa vad Altceva. ;)
 Dar, dar, am vazut emisiunile marti dimineata. Da, bineinteles ca se gasesc pe net dupa cateva ore. Am vrut sa le vad fara Cascada de Pauze Publicitare, fiind satul de faptul ca cele doua emisiuni deja abunda de ''plasare de produse''(tot publicitate). :(

Ce mi-a sarit in ochi inca de inainte de a incepe emisiunile a fost faptul ca Haznaua1 isi continua stilul de ''Orice, plagiat sa fie''.
 Pune ProTv MasterChef luni de la 20.30, pune si Haznaua1 luni de la 20.30. Plus ca am vazut o reclama cu faptul ca au pus X Factor in aceeasi zi si de la aceeasi ora ca Vocea Romaniei. NIMIC NOU de la o televiziune de cacat. :(

Revenind la cele doua emisiuni culinare, concluzia e ca sunt foarte foarte slabe, parerea mea. Nu sunt bucatar, nu sunt om de televiziune, dar ca simplu spectator, mie asa imi par. :(
Ambele emisiuni sunt pline de cazuri sociale, tigani, cocalari, mega spalatori de vase prin Europa deveniti bucatari peste noapte, pitipoance care spera ca le vede unu cu bani sa le scoata din foame, tot felul de asistati social buni de munca, dar na, e mai usor sa te plangi la TV, plus vreo cativa cate isi lasa copii pe unde apuca pentru o secunda de glorie.

Pfff, MasterChef si Hell's Kitchen se pot difuza lejer pe postul AcasaTV, par niste telenovele de prost gust. :(

Noii chefii de la MasterChef incearca sa faca pe durii ca predecesorii lor, nici pe departe nu reusesc, plus nu au carisma celorlalti. ProTV-ul a gresit lasand cealalta echipa sa plece, dar fiecare face cum crede pe banul lui.
 Italianca e penibila rau.
 Oare chiar asa rau vorbeste un om dupa 21 de ani petrecuti intr-o alta tara, sau stalceste romana tocmai pentru a se da interesanta?
Alalalt, FOA, pare un expirat imbracat in costum de nailon cumparat de la Dragonul Rosu. Atat de atent vizualizeara el mancarea de zici ca e vreun bijutier celebrul.
Iar Hadean, e stinger, fara vlaga, prea tacut pentru aceasta emisiune, nu pare de acolo.

Fostii MasterChef, actualii Hell's Kitchen sunt OK, dar pulile si muile alea racnite, asa rage si Gordon Ramsay ca da bine la prosti, mie unul mi se par EXAGERATE si FARA ROST.
Nu inteleg, ma uit la un show culinar sau la un concurs de injuraturi. Iar daca ma uit la concursul de injuraturi nu mai bagati fratilor Beepuri, ca la doua cuvinte baga 3 Beepuri.
Zici ca e transmisa emisiunea in codul Morse. :)))

Mai mult ca sigur nu am sa urmaresc niciuna din cele doua emisiuni, probabil o sa fiu atent la postarile de pe Fb, alea cu *-se uita la* si am sa vad cine are mai multi privitori facebookari. :)))

Sa aveti pofta. Iar daca va lipseste ceva de prin casa sau bucatarie,Emag are superReduceri ;) 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu