marți, 1 iulie 2014

SOBI CSEH, al nostru, BUZA, are nevoie de ajutor

!!! AJUTĂ MĂCAR CU UN SHARE !!!

Dacă nu îl poți ajuta cu bani pe SOBI CSEH actorul copilăriei tale unde toate cascadoriile din toate filmele românești au fost făcute de cascadorii instruiți de el, ajută măcar cu un SHARE

"Nu am perfuzii, nu am cu ce să fac analize, nu am nimic. Nu am nici bani cu care să-mi asigur medicaţia." Sobi Cseh
SOBI CSEH, uitat de prieteni pe patul de spital: "Mai bine MOR AICI, că nu mai pot"


Celebrul cascador Sobi Cseh se află de cinci zile internat la spitalul Fundeni din cauza complicaţiilor apărute în urma bolii de care suferă. Artistul a fost diagnosticat cu cancer la coloană şi, după o perioadă în care a crezut că lucrurile merg spre bine, boala a recidivat brusc.

Sobi Cseh are în spate o carieră de excepţie nu numai în profesiunea care l-a făcut celebru, cea de cascador, ci şi în aceea de actor. A colaborat de-a lungul timpului cu mari artişti ai cinematografiei româneşti, din care este poate suficient să amintim numele lui Florin Piersic sau al lui Sergiu Nicolaescu. În prezent, celebrul cascador, renumit pentru scenele de luptă pe care le-a realizat, poartă o luptă decisivă cu cancerul. "Sunt de cinci zile internat la spitalul Fundeni. Din cauza stresului, boala s-a întors şi nu mă simt bine deloc. Sunt sub tratament. Sunt multe ravagii care rămân după radioterapie şi după citostatice şi sunt afectate mai multe organe: ficat, rinichi, plămâni", a declarat pentru "ring", de pe patul de spital, Sobi Cseh.

Starea de sănătate i s-a deteriorat
Descoperită anul trecut, boala care îl macină a dat semne de remisie într-o primă fază, însă în ultima vreme simptomele au revenit. "A mers extraordinar tratamentul. După o lună a trebuit să fac radioterapie din cauza tumorii de pe şira spinării. Am făcut radioterapia şi pe urmă a fost ca un galop de sănătate. N-am simţit nimic. Făceam piruete, şurub şi mă urcam pe masa aia, la sală, de n-aveam treabă! N-am avut niciun simptom, nimic. M-am dus pentru o ultimă şedinţă, dar aparatul era defect şi mi-au spus că trebuie să mai aştept. Pe urmă, am zis că n-o mai fac. N-am făcut-o şi m-am simţit alt om. Am început să am dureri de cap şi de atunci m-am dus din ce în ce mai jos", a continuat artistul.

Are nevoie de 1600 de euro pentru tratament
În prezent, Sobi Cseh, având în vedere situaţia gravă în care se află, are nevoie de un tratament special, însă acesta costă destul de mult, iar cascadorul nu are bani. "Trebuie să încep un nou tratament, pe care trebuie să-l găsesc singur, dar nu am bani. Am intervenit, am vorbit, însă nu s-a rezolvat nimic. Şi nici nu e vorba de aşa mulţi bani. E vorba de 1600 de euro, costul tratamentului, şi nu pot să mi-l asigur. Nimeni nu mă ajută, aşa că mă chinuiesc, cerşesc patru- cinci pastile de colo, trei pastile de dincolo. Fac rost de pastilele astea şi stau cu emoţii că nu-mi ajung. Asta e România! Am ridicat în picioare lumea în Europa şi uite ce se întâmplă! Să nu mi se dea posibilitatea să fac tratament pentru 1.600 de euro? O ţară întreagă să nu aibă banii ăştia? Nu interesează pe nimeni", s-a destăinuit Sobi Cseh.

Părăsit de prieteni, doar cu familia alături
Artistul aflat pe patul de suferinţă este supravegheat în permanenţă de familie, însă prietenii sau foştii colegi cu care a colaborat de-a lungul timpului la realizarea atâtor filme se pare că l-au uitat pe cel supranumit "Buză de iepure". "Nu m-au vizitat prietenii. Nici măcar nu m-au sunat să vadă ce fac. Doar familia este aici încontinuu, de cinci zile de când sunt internat. Mai bine mor aici, pentru că nu mai pot. Să reglezi şi să repari tot ce se distruge în urma tratamentului cu citostatice şi cu radioterapia e mai greu", a încheiat cascadorul.
"Nu am perfuzii, nu am cu ce să fac analize, nu am nimic. Nu am nici bani cu care să-mi asigur medicaţia." Sobi Cseh''-sursa



 L-am indragit pe Buza de Iepure, si inca o fac. Tare imi e drag de el in filmele cu Florin Piersic, alt nebun frumos al cinematografiei romanesti.
Sper din tot sufletul intr-o insanatosire grabnica.

Un comentariu :

  1. Dar cu ceva bani il ajuti? voi (bloggerii) aveti posibilitatea sa faceti o "cheta" publica pt oameni de acest gen. daca dam 5 lei / persoana, 1600 de persoane il putem ajuta.

    RăspundețiȘtergere