luni, 28 iulie 2014

Mediatizarea Evenimentelor in Primarii, o gluma PROASTA

Din start spun: '' NU EXISTA ASA CEVA''.
In majoritatea institutilor statului, cu precadere PRIMARII, nu exista. Iar daca exista, Departamentele de Publicitate sau Marketing sau cum le-or zice ei, sunt doar asa sa aibe niste unii sau unele, pretenasi sau nepotasi, un servici. CEVA DE MUNCA LA STAT si la STAT.
Or fi salarile mici la primarie, dar daca tot ai facut un astfel de departament foloseste-l cu cap.
Exemple concrete am doua, MARI si RECENTE.

 Zilele Hunedoarei.

Joi, 17 iulie, hunedorenii sunt invitaţi la spectacolul de mentalism „Imposibilităţi”, alături de Cristian Gog, la Casa de Cultură din Hunedoara (preț bilet - 25 de lei).
Atat. Nimic mai mult. Asta pe pagina primariei. E sa nu mint, au cocotat un baner pe Casa de Cultura, cu vreo 2,3 zile inainte si ATAT.
Nu un anunt, nu un afis, nimic, nimic, liniste de parca spectacolul ar fi pe sest, pe sustache. Si atunci ma mai si mir; cum mama dracului de au fost cam 150 de spectatori? Multi, chiar multi la asa promovare.
Ne miram ca nu vine nimeni in Hunedoara, ca spectacolele care au anuntat ca se tin, se anuleaza  sau se tin cu sala goala.
Cine vine la o sala cu goala???
Adevarat, sala e micuta, dar daca si aia e goala, ce artist, actor are tragere de inima sa isi tina un show cu sala goala. Bun, inteleg, unii vin si la sala goala, isi iau banii si ii doare in cot, dar marii artisti nu vin, nu vin unde nu are cine sa ii aplaude.Unii vin, vad sala goala si pleaca. Unii joaca si cu sala goala, dar nu o sa mai revina VECI, la Hunedoara.
E chiar asa greu sa promovezi un Festival?? Asa pe aici prin jur, Deva,Calan,Simeria chiar si Hateg.
Niste afise MARI prin zonele centrale ale oraselor invecinate, mai ales ca un primar hunedorean chiar are legaturi stranse cu o firma de profil, daca pot sa zic asa.
Iar cand ai buget 220.000 lei,poti sa bagi macar 1% in promovarea evenimentului, parerea mea.

Duminică, 20 iulie, în ultima zi a serbărilor organizate de "Zilele Oraşului", vor avea loc mai multe concerte pe scenă, începând cu ora 19.00, cap de afiș fiind Lora şi Puya. 
Cred ca au fost vreo 4.000 de oameni.
Oare a vazut cineva cate Like-uri are pagina LoraOficial? Va spun eu 1.2milioane.
Cumva cred ca daca ar fi stiut fanii din orasele hunedorene ca ea canta la Hunedoara ar fi fost mult mai multi.
Or fi ele Zilele Hunedoarei facute pentru hunedoreni, dar de ce sa nu se bucure si cei din alte orase?
De ce sa nu vina niste bani si din afara Hunedoarei, catre comerciantii locali?
Am vorbit cu Cristian Gog si mi-a spus ca banerul de pe Casa de Cultura la adus in 19mai.
Ba esti nebun??? Cu 2luni inainte si primaria la folosit doar cu cateva zile inainte. A trimis saracul si modele de bilete, iar ei au facut niste mizerii gen calendar de buzunar. :(
AFIS CU SPECTACOLELE LUNII ***SEPTEMBRIE***, Timisoara 2014, daca vrei poti :(

Zilele Calanului.
Aici alta jale. M-am nimerit in zona din greseala, am avut ceva treaba si am vazut ca orasul e inchis.
Se tineau Zilele Orasului iar in incheierea evenimentului a cantat Horia Brenciu si trupa.
Au fost cateva sute de oameni. Da cateva sute de oameni. Stiu Calanul nu e un oras mare, dar are in jur orase cu cateva zeci de mii de locuitori, uni ar fi putut participa la acest eveniment.
Mie chiar imi place Brenciu si m-am ofticat la maxim cand am vazut ca am ratat spectacolul, imi facusem alte planuri pentru duminica seara. Daca as fi stiut, 100% as fi fost acolo.

Daca tot se baga miliarde in astfel de paranghelii, ar putea sa prinda in buget si ceva bani pentru promovare.
Daca departamentul e inutil si incapabil, tine dom'le deoparte ''nepotii'' si adu altii langa, macar asa nu se vede ca ii ti pe ochi frumosi acolo.
 P.S. Pozele le-am pus pentru a arata ca am vorbit cu Cristian Gog si Lora Petrescu Badea. Niste oameni minunati plini de viata si deschisi.
P.P.S. Nu vorbesc aiurea, am facut niste evenimente reusite anul asta:
 Vizita in HD
Fabricat in HD

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu