miercuri, 12 martie 2014

TOP 3 cei mai PROSTI SOFERI

 Astazi am fost pana la Hateg la niste prieteni in vizita. Toate bune si frumoase,m-am intalnit si cu o veche cunostinta, o plimbare cu masina,etc.

Asta pana in momentul cand am plecat catre casa si a inceput aventura. La iesirea din Hateg catre Calan este un semafor foarte vizibil din toate directiile. Acolo s-a intamplat primul incident cu SOFERI CRETINI, TAMPITI si RETARDATI.

Semaforul din sensul meu se facuse de minim 5 secunde verde, eram a doua masina si am avut o secunda in plus sa ma asigur in stanga si in dreapta. Dinspre Petrosani apare cu o viteza de minim 80km/h, un TIR condus de un lache de circa 25ani, intra in intersectie fara nici o jena sau intentie de incetinire si trece pe culoarea ROSIE.
 Si eu, si celelalte masini am franat de am rupt pedala, noroc a fost ca am prins semaforul pe rosu si tocmai ce prindeam viteza, daca as fi avut si 20km/h la intrarea in intersectie acum eram subiect de stirile de la ora 5, eu si toti cei care am fi intrat in intersectie.
Pentru ca m-am speriat am continuat drumul catre casa cu viteza foarte redusa. Tot raul spre bine, la intrarea in localitatea Bretea Romana este un pasaj CFR, acolo din nou un cretin braveaza si depaseste si ma rateaza de putin. La volan tot un pulete de 20 de ani, cu o duba alba, ca cele de la firmele de distributie.

Asadar, de aici si dorinta mea de a face un TOP al soferilor CRETINI; in trecut am mai fost martor la astfel de evenimente, dar nu doua in aceasi zi.

 Pe Locul 1 ii pun pe SOFERII de TIR, nu au astia nici un stres la volan, ca deh e mare masinaria si lor nu are ce sa li se intample, nu conteaza pe cine omoara.
 Pe Locul 2 ii plasez pe cretinii, AGENTI de VANZARI, nefiind masinile lor le forjeaza astia de draci au.
 Iar Locul 3 revine, TAXIMETRISTILOR, tot un telefon sint de parca sunt cine stie ce oameni de afaceri,mai au si masinile impopotonate pe parbriz cu toate cacaturile care se pot lipi, de nu vad nimic in trafic.


 Calm fratilor,cele 2minute castigate alergind ca bezmeticii nu ajung decat de-o tigara. :(
Grija mare la condus, azi maine iar ne ia prin surprindere IARNA, ar fi bine sa iti pui cauciucurile de iarna. ;)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu