luni, 5 ianuarie 2015

Consiliul Local Vegheste, Hunedoreanul Plateste

Consiliul local Hunedoara vegheaza asupra Hunedoreanului. :)))))

In 2014 ''vampirii'' de la ApaProd au tot presat consiliul local sa accepte marirea pretului apei, pentru ca ''angajatii hunedorenilor, consilierii'' sau opus, i-am felicitat si apreciat.
 Nu de alta dar orasul Hunedoara chiar nu aduce apa de la mama-dracului, plus ca vine prin cadere, deci consumul de energie electrica pentru a pompa apa este unul scazut.


Jos palaria,am zis.
 Asta pana in data de 29 Decembrie 2014, cand asa ca niste gospodari, au fost chemati la munca si au votat cresterea pretului apei.  
                       DE CE DRACUL NU AU CHIULIT IN 29 DECEMBRIE???
Cum naiba ca ultima decizie luata pentru hunedoreni pe 2014 sa fie o SCUMPIRE???
Or fi crezut ca e lumea in concediu si nu se rasufla informatia?

La fel cum m-am mandrit cu ei ca sunt pentru cetatean, cand au refuzat scumpirea apei, asa imi vine sa le dau acum un bulgar in freza, zapada e inca pe drumuri, desi nu a mai nins de ceva zile.
E adevarat ca au acceptat o scumpire de doar 5%, dar pentru ca a fost facuta in 2014(29.12.2014), smecherasii de la ApaProd vor cere inca o scumpire anul asta, daca nu mai multe. *-sursa

Au cerut si majorarea pretului pentru canalizare, alta gluma proasta. Avem canale fara capace, canale infundate, plus strazi prost asfaltate care nu ajuta scurcerea apei catre canal ci faciliteaza formarea de balti, asta vara, ca iarna avem minipatinoare cam peste tot. :(

O fi neam cu primarul, sau doar o coincidenta de nume, nu de alta dar se lauda de parca lucra la NASA.
Iar pentru a incheia intreb si eu ca prostul: Drumul distrus de reteau de canalizare dintre Hunedoara si Santuhalm, CINE IL REPARA??
Mi-am cumparat degeaba cauciucuri de iarna, ca pe gheata, damburi de la pluguri si jegulul ramas cred ca PIETON scrie pe mine, sper sa nu imi rup gatul. :(

2 comentarii :

  1. peste tot smenuieli pe banii cetateanului

    RăspundețiȘtergere
  2. Revin cu o precizare, Arion ala nu e neam cu Arion asta, dar se pare ca al nostru Arion e saf si el la ApaProd

    RăspundețiȘtergere