luni, 14 aprilie 2014

Vreau alegeri electorale ANUAL

Nu cred ca mi se pare doar mie, dar in Romania se misca lucrurile cat de cat intr-o directie normala doar in ani electorali. Nu conteaza ce fel de alegeri sunt, toti politicienii, impreuna cu cei din spatele lor, fac ceva si pentru comunitate.

In timpul campaniei electorale forfota si puterea de munca a politicianului cresc exponential, sunt activi, foarte interesati de problemele societatii, implicati in toate evenimentele desfasurate pe parcursul campaniei, de multe ori fura startul si se implica si inaintea campaniei.

Peste tot apar fel de fel de probleme cu rezolvare imediata, pentru a fi cu impact in fata prostimii care inca mai pune botul la promisiunile electorale.

Stateam zilele trecute la o poveste cu un numar 2 dintr-o primarie hunedoreana, la un eveniment cu traditie in ultimii ani, Ziua Mocanitei 2014, si a scapat o vorba de duh sa zic, asa, cica "nu credeti chiar tot ce zic oamenii politici, dar voi aveti datoria sa ii trageti de maneca, sa le reamintiti de promisiuni".

De aici eu ce sa inteleg??

Pot sa inteleg faptul ca politicienii sunt fie mincinosi, fie amnezici, nu?

In fine, m-am saturat sa merg la vot sa aleg rau cel mic, m-am saturat ca voturile sa fie cumparate cu galeti, ulei, faina si alte ''materiale promotional-electorale'', m-am saturat de aceiasi politicieni, dar vopsiti in alta culoare, m-am saturat de promisiuni desarte.

Am un sfat pentru cei care au probleme nerezolvate cu primaria: Mergeti ACUM pe capul lor, 100% se va rezolva anul asta, chiar in prag de alegeri. ;)


A, inca ceva, posibil anul asta ca uleiul sa fie inlocuit cu sticla de benzina, nu de alta dar Acciza lui ponta a facut ca benzina sa fie un produs de lux. Poate la cate o aniversare nu mai duc o sticla de vin, ci una de benzina, s-ar bucura oamenii mai tare si nu le-ar mai tine pe raft sa se puna praful si sigur nu ar face-o cadou la alta aniversare.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu